PRODAJA VOZIL: Pon. – Pet.: 8.00 – 18.00    Sob.: 8.00 – 12.00   SERVIS SPREJEM IN IZDAJA : Pon. – Pet.: 7.00 – 18.00    Sob.: ZAPRTO

Prodaja 01/7240-143
Servis sprejem in izdaja 01/7240-140

Kontakt

Avto center Šubelj d.o.o.
Zg. Jarše, Preserska cesta 11
1235 Radomlje

DELOVNI ČAS
 
SALON
Pon. – Pet.: 8.00 – 18.00
Sobota: 8.00 – 12.00

SERVIS
Pon. - Pet.: 07.00 - 18.00
Sobota: ZAPRTO

AVTOPRALNICA
Avtomatska
Pon. – Sob.: 8.00 – 20.00
Nedelja: 8.00 – 14.00

Ročna
Pon. – Sob.: 7.00 – 20.00
Nedelja: 8.00 – 14.00

BAR EVOLUTION
Poletni delovni čas
Pon. – Pet.: 6.00 – 22.00
Sob. – Ned.: 7.00 – 14.00

Zimski delovni čas
Pon. – Pet.: 6.00 – 20.00
Sob. – Ned.: 7.00 – 14.00

Mv Agusta praznuje 75 let

Varese, 23. januar 2020

Inspiracija mnogim, nikomur enaka

MV AGUSTA PRAZNUJE 75. LETNO OBLETNICO


MV Agusta Motor 19. januarja 2020 dopolni 75 let in slavi svojo legendarno zgodovino dirkalnih uspehov in odličnosti na področju inženiringa in oblikovanja.

Varese, 20. januar 2020 - V 75-letni zgodovini je navada, ki jo MV Agusta še nikoli ni izgubila in to je zmagovati na vseh frontah: od dirkališč, s svojim neprekosljivim rekordom 37 zmag na svetovnih prvenstvih, do salonov in sejmov po vsem svetu, kjer njihovi motorji veljajo za prave stilske ikone in motociklistične umetnosti.

Mv Agusta 75 1

Vse se je začelo 19. januarja 1945 z ustanovitvijo Meccanice Verghera Srl v Cascini Costa, blizu današnjega mednarodnega letališča v Malpensi. Družina Agusta, pionirji letalske industrije, ki po drugi svetovni vojni niso mogli nadaljevati izdelave letal, se je obrnila na motocikle, da bi izrazila strast do hitrosti, adrenalina in natančnosti. Legenda pravi, da naj bi se prvi model, 98 kubičnik, imenoval "Vespa", a ime je bilo že zasedeno, tako da se je v zgodovino zapisal preprosto kot MV98.

Agustovi so znali tudi svoje dirkalne motocikle spremeniti v uspešne modele dirkalnih cest za javnost strastnih navdušencev in začel že od začetka z luksuzno različico 98, ki je naredila senzacijo na sejmu v Milanu leta 1947. Od takrat je vsak novi model MV Agusta svoj pečat pustil v zgodovini motociklizma, še danes pa je predstavitev novega modela ali ponudbe dolgo pričakovan dogodek.

Mv Agusta 98

Grof Domenico Agusta je znal najeti najboljše motoriste, od katerih je večina postalo športna legenda: Franco Bertoni, prvi motorist MV, nato Arcisio Artesiani, Carlo Ubbiali, »leteči kitajec«, Leslie Graham, Cecil Sandford, Fortunato Libanori, John Surtees, Mike Hailwood, Gianfranco Bonera, Giacomo Agostini in Phil Read. Skozi 30 let Aguste, se zgodovina njihovih zmag seka s predstavitvami enako legendarnih in uspešnih MV Agusta proizvodnih modelov.

Partnerstvo z Giacomom Agostinijem je bilo najbolj odmevno v zgodovini motociklizma: v svoji karieri je "Ago" osvojil 13 Wold prvenstev, 18 naslovov Italije in 10 TT-ov Isle of Man.

Mv Agusta AGO

Grof Domenico je preminil leta 1971 in po zadnji Agostinijevi zmagi na Nürburgringu leta 1976 se je zdelo, da se je usoda MV Agusta končala, dokler se družina Castiglioni ni odločila, da ji bo dala nov list življenja. Leta 1992 je Cagiva Claudija Castiglionija pridobila znamko MV Agusta in proizvodnjo preselila v svoj obrat na obali jezera Varese v mestu Schiranna, kjer še danes izdelujejo motocikle MV Agusta.

Pod vizionarskim vodstvom Claudija Castiglionija znamka ni nikoli prenehala predstavljati najboljše italijanske motociklistične tradicije in je celo pridobila nadaljnji prestiž in prepoznavnost. Castiglioni je z lastnimi preobrati naredil motoristično industrijo in močno vlagal v raziskave in razvoj ter v proizvodnjo. Štirivaljnik, 750 ccm F4, je bil prvo motorno kolo nove dobe in tudi prvi superbike. Še vedno velja za "najboljši motor po izgledu". Claudio je izumil tudi koncept "naked" motorja, nove paradigme v svetu motociklizma.

Mv Agusta f4 castiglioni tamburini

Po prezgodnji smrti leta 2011 ga je njegov sin Giovanni nasledil na čelu in nadaljeval družinsko pionirsko tradicijo. Aktivno je iskal in razvijal partnerstva z imeni svetovnega razreda, kot sta Pirelli in prvak Formule1 Lewis Hamilton, da bi še razširil doseg in privlačnost blagovne znamke. Giovanni je stal za ustvarjanjem "Brutale", končnega nakeda, in F3, najboljšega športnega motocikla srednje težke teže z motorjem s tremi cilindri in rotirajočo ročico. Kritiki in ljubitelji motociklizma so pod njegovim vodstvom kritike in ljubitelje motociklov, odobravali tudi druge izjemne modele, kot sta Dragster in Turismo Veloce, pa tudi zaporedne evolucije F3 in F4.

Mv Agusta f4 Lewis Hamilton

Leta 2017 je bilo podjetje pripravljeno na nov pomemben korak v svoji zgodovini nadaljnje rasti, nov kapital pa je prineslo luksemburško podjetje ComSar Invest, ki pripada družini podjetnikov, ki imajo enak pionirski duh in strast do hitrosti kot Agustovi in Castiglionovi. Po začetni in uspešni fazi partnerstva je družina Sardarov v letu 2019 pridobila 100% kapitala podjetja in Timur Sardarov, sedanji izvršni direktor MV Agusta, je bil pripravljen prevzeti vodilno vlogo.

Mv Agusta Castiglioni Giovani

Pod njegovim vodstvom se je novi načrt MV Agusta močno osredotočil na stabilnost, kakovost, odnose s strankami, storitve in na širitev ponudbe izdelkov in prodajne mreže. Predstavljeni so bili tudi pojmi, kot sta povezljivost in digitalizacija izdelka. Kar se tiče odnosov s strankami, so si očitno prizadevali za poslušanje in pozornost, gradnjo podporne skupnosti in tesnejše sodelovanje s strankami, da bi povečali zvestobo. Novi modeli MV Agusta, kot so omejene izdaje Superveloce 800 in Brutale 1000 RR, Serie Oro, so poklon dediščini znamke, dizajna, hitrosti in vrhunske tehnologije, takoj prepoznani kot resnični prvaki duha MV Agusta, veselje vseh oboževalcev po vsem svetu. Leta 2019 je Superveloce 800 Serie Oro naredil MV Agusta "odličnost lombardijevega oblikovanja", zanesljiv znak njegove MV Agusta DNK. Sardarov se je takoj osredotočil tudi na reorganizacijo podjetja, da se je finančno stabilizirala in nadaljevala svojo uspešno rast. Pripeljal je številne cenjene vodstvene delavce z dokazanimi izkušnjami v panogi in sestavil novo, visoko usposobljeno in izkušeno vodstveno ekipo z najboljšimi v industriji.

Mv Agusta ORO

Ta strategija nove poti MV Agusta je vsebovana v pred kratkim objavljenem petletnem poslovnem načrtu. Jasno določa idejo o razširitvi dosega znamke z organsko in strukturno rastjo, s ciljem povečanja letnega obsega prodaje na 25.000 enot, z več kot 20 novimi modeli v naslednjih 5 letih. Spoprijeli se bodo z novimi segmenti, z uvedbo območja začetne ravni, ki bo privlačno mlajšemu občinstvu, pa tudi z vračanjem 350 cm3, za širitev na nove trge, zlasti Azijo. Leta 2019 je bilo vzpostavljeno pomembno partnerstvo s kitajskim Loncinom za proizvodnjo in distribucijo tega novega srednje velikega razpona. Raziskave in razvoj ostajajo temeljni steber strategije MV Agusta, saj sta vrhunska tehnologija in dizajn nedvomna odlika blagovne znamke.

Mv Agusta Timur Sardarov

Timur Sardarov, izvršni direktor MV Agusta Motor S.p.A., je komentiral: "Biti na čelu MV Agusta v tem zgodovinskem trenutku je vznemirljivo in zahtevno. Menim, da je to velik privilegij in tudi velika odgovornost, toda če pogledam na zapuščino MV Agusta, vem, da stojimo na plečih velikanke, in to mi daje veliko ponosa in zaupanja, da zaženemo inovativno tehnologijo, nove neverjetne modele in širjenje na trge, na katere še nikoli nismo vstopili. "

Uradna praznovanja ob 75-letnici MV Agusta bodo 20. in 21. junija v Vareseju.

Mv Agusta 75th


« nazaj na seznam